Intrebari frecvente
Intrebari frecvente
1. Comanda pe site
Selectati produsul/produsele pe care doriti sa le achizitionati si adaugati-le in Cosul Virtual folosind butonul „Adauga in cos”.
Dupa ce ati ales produsul dorit aveti posibilitatea sa „Continuati cumparaturile” sau sa „Plasati Comanda”
Dupa ce ati selectat toate produsele trebuie sa „Plasati Comanda”
Daca nu aveti cont pe site, completati campurile cu informatiile dumneavoastra si adresa unde doriti sa primiti comanda.
Specificati inclusiv daca sunteti „Persoana fizica” sau „Persoana juridica”.
Daca doriti sa adaugati o alta adresa de livrare decat cea furnizata initial, selectati butonul „Vreau sa adaug o alta adresa de livrare”.
Daca aveti cont pe site, folositi butonul „Login” pentru a va autentifica. Verificati datele dumneavoastra de identificare si adresa de livrare.
Va rugam sa verificati continutul comenzii, inclusiv Suma Totala ( costul produsului si taxa de livrare)
Pentru a finaliza comanda trebuie sa bifati butonul „Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile” si „Finalizeaza Comanda”
2. Comanda prin email
Pe www.semapack.ro aveti optiunea de a comanda produsele dorite direct prin email folosind adresa contact@semapack.ro
Puteti completa „Formularul de contact” pus la dispozitia dumneavoastra sau ne puteti trimite direct un email.
Va rugam sa ne furnizati urmatoarele date:
-Nume, Prenume
-Date Firma
-Adresa completa unde doriti livrarea produselor
-Telefon
-Numele produsului, Modelul si Cantitatea
Veti fi contactat in cel mai scurt timp pentru a confirma comanda!
3.Comanda telefonica
Aveti posibilitatea de a comanda produsele dorite direct prin telefon la numarul 0733288861
Departamentul de Vanzari va sta la dispozitie pentru informatii si detalii legate de produsele si serviciile Sema Pack
Programul de lucru pentru comenzile telefonice:
Luni – Vineri : 08:00 – 18:00
Pentru a anula o comanda va rugam sa ne contactati in cel mult 12 ore de la plasarea comenzii la numarul de telefon sau sa ne scrieti via email pe adresa: contact@semapack.ro
In cazul in care produsele au plecat deja din depozitul nostru si au fost preluate de curier, trebuie sa stiti ca nu va mai putem anula/schimba comanda.
In cazul in care doriti sa aflati statusul comenzii dumneavoastra, ne puteti suna la numarul de telefon 0733 288 861 sau ne puteti contacta pe adresa: contact@semapack.ro
Toti clientii primesc prin SMS numarul coletului si adresa GLS unde pot verifica statusul comenzii.
Verificati SMS-ul primit din partea GLS.
Facturile se vor trimit in format fizic impreuna cu coletul si automat pe e-mail prin programul de facturare SmartBill sau la cererea clientului.
Pentru a primi factura electronica va rugam sa ne scrieti pe adresa contact@semapack.ro
Sema Pack va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
Ramburs – achitati cash la livrare in momentul plasarii comenzii
Plata cu cardul la curier
Plata online pe site cu cardul bancar
Plata prin transfer bancar
In cazul in care doriti sa achitati in avans prin transfer bancar va rugam sa ne contactati in prealabil pentru a va trimite factura proforma si a va indica contul bancar in care puteti face viramentul banilor.
Daca produsul dumneavoastra prezinta un defect/este diferit fata de ce ati comandat si doriti inlocuirea lui, contactati-ne, fie prin intermediul telefonului, fie via email pe adresa contact@semapack.ro
Imediat ce vom primi solicitarea dumneavoastra vom verifica si va vom trimite prin curier, un alt produs indentic/ sau produsul corect. Tot ce trebuie sa faceti este sa ambalati produsul defect/gresit foarte bine iar in momentul in care curierul va va livra celalalt produs, dumneavoastra il veti da la schimb pe cel cu defect/trimis gresit.
Acest proces dureaza 2-3 zile lucratoare
Noi vom fi cei care vom acoperi costul transportului daca produsul prezinta defecte sau daca sunteti in situatia in care ati primit un alt produs decat cel comandat.
Conform legislatiei din Romania beneficiati de o perioada de 14 zile in care puteti renunta la comanda dumneavoastra fara a fi nevoit a va justifica decizia – ART 9 alin (1) si (2) din OUG 34/2014
Aceste 14 zile calendaristice se calculeaza din momentul in care dumneavoastra ati intrat in posesia produsului comandat.
Produsele retur care nu respecta termenul de 14 zile sunt refuzate automat.
Legislatia in vigoare se aplica doar persoanelor fizice.
Pentru a beneficia de dreptul de retragere trebuie sa informati in scris Sema Pack, folosind adresa de email contact@novahouse.ro, cu privire la decizia dumneavoastra sau formularul de retur pus la dispozitie pe site.
Conform ART.14 alin (2) din O.U.G.34/2014 “Consumatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.”Costurile aferente livrarii produsului catre firma noastra va revin dumneavoastra!
Modalitatea de returnare a produselor se alege de catre dumneavoastra cu obligativitatea ca ele sa ajunga la adresa de retur mentionata mai jos. Produsele care ajung la Posta Romana NU vor fi ridicare si se vor intoarce la client.
Coletele retur, cu plata transportului catre Nova House Online, vor fi refuzate automat.
Avand in vedere ca produsele comercializate de Nova House Online sunt de folosinta alimentara, veti putea returna doar produsele care nu au fost utilizate de dumneavoastra ( nu au fost desfacute din ambalaj).
Produsele deteriorate/incomplete sunt refuzate automat
Produsul returnat trebuie sa nu fie deterioarat si sa fie complet.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost primit de catre dumneavoastra pentru a putea fi recomercializat.
In caz contrar se refuza primirea produselor si returnarea banilor!
Sema Pack va va returna banii in 2-3 zile lucratoare de la data la care am intrat in posesia produsului
Modalitatea de returnare a banilor este – TRANSFER BANCAR
Clientul trebuie sa trimita in scris codul iban pe adresa: contact@semapack.ro sau in formularul de retur
Adresa de retur este: loc. Bragadiru, str Izvor, nr 3, Ilfov, cod postal 077025
Pentru mai multe informatii vizitati sectiunea “Retur”
SemaPack va va returna banii in 2 -3 zile lucratoare de la data la care am intrat in posesia produsului, in cazul in care ne-ati pus la dispozitie codul iban.
Singura modalitatea de returnare a banilor este – TRANSFER BANCAR
SemaPack nu returneza niciodata banii cash.
Clientul trebuie sa trimita in scris codul iban pe adresa: contact@semapack.ro sau in formularul de retur.
Ne rezervam dreptul de a va restitui banii numai dupa ce am intrat in posesia produselor care au facut obiectul returnarii.
Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul www.semapack.ro se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat GLS, in 3-4* zile lucratoare de la confirmarea si expedierea comenzii prin curier.
*In anumite situatii este posibila o prelungire a timpului de livrare in functie de stocul disponibil pentru produsele comandate. In cazul acesta clientul va fi notificat.
Livrarea comenzilor se poate face doar in zilele lucratoare, de Luni – pana Vineri ora 10 am – 18 pm
Nu oferim serviciul de Livrare Sambata.
In perioada sarbatorilor este posibila o prelungire a timpului normal de livrare din cauza volumului mare de comenzi. In acest caz veti fi informat cu privire la data livrarii comenzii.
www.semapack.ro nu poate fi tinuta responsabila pentru intarzieri sau anulari de livrari ale produselor comandate, daca acestea sunt cauzate de motive independente de vointa Nova House Online, care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform prevederilor legislatiei romanesti aplicabile si in vigoare in momentul confirmarii comenzii.